6 Ekim 2012 Cumartesi

KARIŞIK KIZARTMA


Diğer blogumdan bir tarif bu...Akşam göz atarken gördüm. Çok sevilen bir yemektir kızartma.Zaten diğer blogtakileri bu tarafa yavaş yavaş aktarmak istiyordum . Bende kızartmayla başlıyayım dedim...
Bu  tarifi için tekrar teşekkürler gül ablama..
.
Kabak , patates ,patlıcan ...Hepsini  küp küp doğrayıp kızarttım . Dolmalık biberlerin tohum kısmını çıkardım ve onlarda dooğru tavaya.. Kızardıktan sonra daha önce kızaran sebzeleri dolmalık biberlerin içine doldurdum.

Sosu için , domatesleri rendeledim . Az zeytinyağı ,3 diş sarmısak ,tuz ve 1 yemek kaşığı sirke ilave edip pişirdim. Biberlerin üzerine gezdirdim. Servis sırasında yanına da yoğurt....Eeee daha ne olsun ....





1 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

offf.akşam akşam nasılda canım çekti.ellerine sağlık arkadaşım.nefis nefiss.sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.