10 Şubat 2012 Cuma

KARNIYARIK


Arkadaşlar sitemde geleneksel yemeklerimizden de örnekler olsun istedim. ailecek çok sevdiğimiz bir yemek karnıyarık. nedense kızartınca tadı bi başka oluyor. bize zararlı her şey çok lezzetli. genelde fırında üzerine fırçayla yağ sürüp kızarttıktan sonra yapıyorum. ama arada kaçamaklar da olmuyor değil. bu sefer patlıcanları kızartıp yaptım ve hemen fotoğrafını çektim...patlıcanları alacalı soyup tuzlu suda beklettim. bu arada iç harcını hazırladım. kıymayı soğanla kavurup domates , tuz ,karabiber ilave ettim. 10 dk. kadar pişirdim. patlıcanları sudan çıkarıp sıktım ve bol yağda kızarttım. iç harcını koyduktan sonra üzerine 1 dilim domates ve pişmeye....biberde çok yakışıyor.ama ogün evde yoktu...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.