5 Ocak 2013 Cumartesi

FANTALI KEK....P.D.Ç.S 78

Etkinlik olduğunu görünce hemen bir kek yaptım...Taze taze resimledim vee hemen yer sofrası arkadaşıma yolluyorum..


Malzemeler
4 yumurta
4 kahve fincanı şeker
6 kahve fincanı un
1 su bardağı fanta(ılık)
1 kahve fincanı süt
1 kahve fincanı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
Yarım su bardağı findık kırığı
1 portakal rendesi

Yumurta ve şekeri beyazlayana kadar çırptım.
Süt ,yağ ,fanta ilave edip karıştırdım
Un ,fındık ve kabartma tozu ilavesinden sonra kalıba döküp 170 derece fırında pişirdim…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Tarifniz yayında arkadaşım. Etkinliğimize katkınızdan dolayı size teşekkür ediyorum ve tariflerinizin devamını bekliyorum :)Ellerinize sağlık.

Egeden Tarifler dedi ki...

Değişik bir tarif olmuş, elinize sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.