10 Şubat 2012 Cuma

NESCAFELİ KURABİYE



Kurabiye evimde olsun isterim hep...eee hep aynı kurabiyelerden yemesinler diye de arayışa giriyorum....bu sefer bir iki değişiklik yaparak nutellalı kurabiye hamurunu kullanarak yaptım kurabiyemi... nutella yerine nescafe koydum..çok güzel oldu..tesadüf, akşam misafirim geldi aniden..çayın yanında afiyetle yendi... ,tarifdünyasındaki etkinliğe kurabiye tarifim...2 yumurta30 gr becel (1 parmak eninde)1 çay bardağı sıvıyağ1 yemek kaşığı dolusu nescafe1 paket kabartma tozu----1 paket vanilya1 su bardağı şekeraldığı kadar unhamuru yoğurdum..limonlukla şekillendirdim..(hiç aklıma gelmedi o haliyle fotoğrafını çekmek...tekrar yaptığımda koyarım)..170 º fırında pişirdim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.