26 Temmuz 2014 Cumartesi

YUFKALI KADAYIF SARMA


KEYİFLİ  BİR BAYRAM  GEÇİRMENİZİ DİLİYORUM...
Bugünlerde kadayıfa ve baklava yufkasına takmış durumdayım...İki üç sene öncesine kadar kadayıfı hiç sevmiyordum.Ama sonradan kendilerini sever ve yapar oldum.Gerçekten çok lezzetli oluyor
1 paket baklava yufkası
ceviz
700 gr kadayıf
sıvıyağ
şeker -su - birkaç damla limon suyu
baklavalık yufka tezgaha yayılır.fırçayla sıvıyağ sürülür.bir yufka daha ve sıvıyağ ....son yufka yayılır.tekrar sıvıyağ sürülür. yeteri kadar kadayıf  yayılır . ceviz serpilip sarılır.  iki parmak eninde kesilir.dik olacak şekilde fırın tepsisine yanyana dizilir. 170 derecede pişirilir.
3,5 bardak şeker , 4 bardak su ve birkaç damla limon ile şerbet hazırlanır.ilk sıcaklığı çıktıktan sonra soğuyan  kadayıf sarmaların üzerine gezdirerek dökülür...
    Ben mini fırın tepsisine yaptım.....şeker ölçüsü 1 tepsi için... bilginiz olsun....
12 YUFKADAN 1 TEPSİ TATLI  OLUYOR...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.